BiH

Vlada FBiH podržala zaduženje KS u cilju izgradnje gradskih saobraćajnica

Federalna vlada je jučer upoznata s informacijom o kreditnom zahtjevu Kantona Sarajevo za Projekt izgradnje gradskih saobraćajnica i podržala inicijativu da budu osigurana dodatna sredstva kreditnim zaduženjem do šest miliona eura kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Prihvaćena je i informacija o kreditu EBRD-a za ovaj projekt, kao osnove za vođenje pregovora.

Federalno ministarstvo finansija i Ministarstvo financija Kantona Sarajevo su zaduženi da u tim za pregovore o ovom kreditu imenuju svoje ovlaštene predstavnike. Konačna odluka o zaduženju bit će donesena po okončanju pregovora sa EBRD-om, a krajnji dužnik bit će Kanton Sarajevo.

Federalno ministarstvo financija će Vladi Federacije BiH podnijeti informaciju o pregovorima, kao i tekst usaglašenog ugovora između BiH i EBRD-a, a današnji zaključak će dostaviti Ministarstvu finansija i trezora BiH radi provođenja dalje procedure u vezi s kreditnim zaduženjem.

Inače, Ugovorom o zajmu između Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i Bosne i Hercegovine, zaključenim 27.11.2011. godine, Kantonu Sarajevo je za ovaj projekt odobreno do 16,5 miliona eura. Zbog problema u imovinsko-pravnim odnosima i nastavkom Projekta, uz saglasnost EBRD-a je izvršena njegova izmjena na dijelu Južne longitudinale na II transverzali gdje je predviđena izgradnja kružnih tokova na tri raskrsnice. Također, prema zahtjevima EBRD-a, u projekat za dionicu II su uvrštene sve instalacije koje se nalaze na planiranoj dionici, a nisu bile ranije predviđene projektom jer je smatrano da će moći biti izmještene o trošku vlasnika instalacija (Elektroprivreda BiH, ViK, Sarajevogas).

Južna longitudinala je trenutno, uglavnom, cesta sa dvije saobraćajne trake (po jedna u svakom smjeru), uz manje dijelove gdje je proširena na tri trake. Proširenje Južne longitudinale na 2×2 saobraćajne trake će doprinijeti poboljšanju cjelokupnog gradskog saobraćaja u Sarajevu. Na dijelu gdje je potrebno izmjestiti zgradu (ulica Zagrebačka), privremeno će biti izvršeno uklapanje u postojeće stanje, dok ne budu stvoreni uslovi za izmještanje stambenog objekta.

Južna i Sjeverna longitudinala, uz Prvu i Dvanaestu transverzalu, u okviru koje je rekonstruisana i izgrađena Stupska petlja, kao najveće saobraćajno čvorište, potpuno će rasteretiti glavnu gradsku longitudinalu kojom dnevno prođe više od 60 hiljada vozila.


Komentari

komentara

Preporuka za vas

Komentariši

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena Obavezna polja *

Možete koristiti HTML tagove i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>